f.a.q.

CZYLI CZĘSTE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Podczas codziennej naszej pracy zdarzają się różnego typu pytania.
Zbiór tych najczęściej zadawanych wraz z odpowiedziami przedstawiamy poniżej.

OGÓLNE

Od kiedy działa zajazd ?

Nasza restauracja została otwarta 20.12.1992 roku i działa nieprzerwanie po dziś dzień, a od 2003 roku dołączyliśmy do naszej działalności możliwość noclegu poprzez budowę dwupiętrowego budynku, w którym mieści się 12 dużych i przestronnych pokoi z własnymi łazienkami.

Od której, do której godziny czynny jest obiekt ?

Jesteśmy czynni codziennie, z wyłączeniem Świąt Bożenarodzeniowych i Sylwestra, w godzinach od 7:30 do 21:00 (godziny otwarcia mogą jednak ulec zmianie w zależności o sytuacji pandemicznej w kraju).

Jak można do was dojechać ?

Nasz zajazd znajduje się w Kliniskach Wielkich, przy ul. Kolejowej 2, tuż przy wjeździe do pierwszej ulicy miejscowości z prawej strony, przy drodze wjazdowej do miejscowości, od zjazdu z trasy szybkiego ruchu S3 na odcinku Rurka – Rzęśnica. Kliknij tu aby zobaczyć jak do nas można dojechać.


Co oferuje wasza lokalizacja ?

Od nas jest blisko do Lotniska Szczecin – Goleniów – 30 min. jazdy samochodem, do parków przemysłowych w Goleniowie i w Szczecinie Załom – Dąbie – 20 min. jazdy samochodem, do centrum Szczecina – 25 min. jazdy samochodem. Niedaleko od naszej miejscowości znajdują się urokliwe miejscowości z dostępem do plaży i portów jachtowych przy Jeziorze Dąbskim oraz Zalewie Szczecińskim Lubczyna i czarna Łąka oddalona ok. 10 km i Stepnica oddalona ok. 30 km.

Trasa od nas do miejscowości nadmorskich wynosi niespełna 100 km, a do granicy polsko – niemieckiej – 40 km. Nasze okolice są otoczone lasami Puszczy Bukowej, które oferują liczne piesze szlaki turystyczne oraz rowerowe, a na okolicznych rzekach organizowane są spływy kajakowe. W naszej okolicy znajdują się stadniny koni, które organizują wypady konne oraz największa strzelnica w powiecie, która oferuje ćwiczenia strzeleckie w otwartym terenie oraz liczne atrakcje związane z aktywnościami myśliwskimi, we współpracy z nadleśnictwem, kołami myśliwskimi i urokliwie położonymi domami myśliwskimi, będącymi do wynajęcia.

Dla kogo jest wasza oferta usług gastronomicznych i noclegowych najkorzystniejsza ?

Nasza oferta jest skierowana przede wszystkim do przejezdnych turystów, szukających odpoczynku w podróży oraz pracowników kontraktowych lub będących w delegacjach służbowych dla okolicznych firm i zakładów.

restauracja

Jaką kuchnię oferuje restauracja ?

Nasza restauracja jest wszechstronna co do oferowanych dań. Wprowadzamy często dania sporządzane z sezonowo uzależnionych, okolicznych produktów. Jest to kuchnia domowa, tradycyjna – polska, ale i europejska, gdyż oprócz naszych flagowych dań, jak: Golonka z wody albo z rusztu, z zasmażaną kapustą i ziemniakami puree albo z wody, żurek staropolski z pieczywem posmarowanym domowej roboty smalcem ze skwarkami, domowe gołąbki, zrazy wołowe, sezonowe szparagi, stek z polędwicy wołowej z firmową sałatką „Broadway”, pyszny De volaille z rozpływającym się masłem bądź serem w środku, polecamy w naszym menu także takie dania jak, placek po węgiersku, gulasz z kaszą jęczmienną albo gryczaną, zupę gulaszową, Beuf Strogonoff, spaghetti bolognesse i wiele innych.

Jak kształtowane są ceny w waszym menu ?

Staramy się kształtować ceny konkurencyjne względem okolicznej gastronomii, ale i adekwatnie w stosunku do jakości. Jesteśmy przekonani, że nasz klient będzie usatysfakcjonowany po wypróbowaniu naszej kuchni i po jakościowym porównaniu naszych cen do oferowanych przez nas produktów oraz do konkurencyjnych przybytków. Jesteśmy przede wszystkim zadowoleni z faktu wieloletniego zadowolenia naszych klientów co do świeżości naszych dań, jak i ich ilości w zamian za oferowaną cenę.

Czy jest możliwość dopasowania potraw składnikowo do alergików ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi każda działalność gastronomiczna jest zobowiązana informować w swojej karcie dań o zawartych w jej daniach alergenach. Jesteśmy także otwarci na sugestie naszych gości, aby dopasować potrawy odpowiednio do ich preferencji żywieniowych.

Czy dozwolone są zwierzęta w restauracji ?

Nie mamy nic przeciwko wprowadzaniu zwierząt do naszej restauracji, prosimy jednak właścicieli o zachowanie czystości swoich pupili w lokalu, w trakcie ich pobytu. Służymy zawsze wodą pitną dla zwierzaków.

Czy wejście do restauracji jest dopasowane do ludzi niepełnosprawnych ?

Chwilowo schody wejściowe restauracji nie są dopasowane do wózków inwalidzkich. Są jednak umieszczone przy nich poręcze wspomagające wejście po nich, a my służymy zawsze pomocą. Przy planowanym remoncie restauracji zamierzamy schody dla potrzeb osób niepełnosprawnych zmodernizować.

Czy parking do restauracji jest strzeżony ?

Parking restauracyjny nie jest strzeżony jednak brama wjazdowa obiektu jest na noc przymykana, a w przyszłości zamierzamy dla dodatkowego bezpieczeństwa zainstalować monitoring na terenie obiektu.

Jak wygląda płatność w restauracji ?

Przyjmujemy płatność gotówką lub kartą.

hotel

Jakimi pokojami dysponujecie ?

Oferujemy 11 dużych (ok 30 m kw.) i przestronnych pokoi oraz 1 większy apartament (ok 40 m kw.), w tym 5 pokoi dwuosobowych z jednym podwójnym łóżkiem, 4 pokoje trzyosobowe z łóżkami pojedynczymi i 2 pokoje dwuosobowe z łóżkami pojedynczymi. Wszystkie pokoje mają dostęp do internetu oraz własne duże łazienki z prysznicem. Pokoje dysponują TV naziemnym oraz satelitarnym, w przyszłości zamierzamy umieścić w nich lodówki. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie umieściliśmy w pokojach czajników, w tym celu prosimy kierować się po przegotowaną wodę do restauracji.

Jakie są ceny pokoi ?

Wszystkie pokoje dwuosobowe kosztują 180 zł, pokoje trzyosobowe 220 zł, a apartament 240 zł.

Ile wynosi cena za pobyt dziecka ?

Pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny, a dzieci powyżej tego wieku liczony jest jak od dorosłej osoby.

Czy przyzwalacie na pobyt zwierząt w hotelu i czy jest on płatny ?

Pobyt zwierząt jest u nas dozwolony oraz płatny w wysokości 18 zł od pupila z tym, że koszty ewentualnych szkód wyrządzonych przez zwierzę ponosi jego właściciel.

Czy jest możliwość dostawienia dodatkowego łóżka dla osoby dorosłej lub małego dziecka ?

Dysponujemy możliwością dostawienia dodatkowego rozkładanego łóżka dla osoby dorosłej oraz łóżeczka dla małego dziecka. Koszt dodatkowego łóżka dla osoby dorosłej wynosi 50 zł za noc, a dostawienie rozkładanego łóżeczka dziecięcego jest bezpłatne.

Od której, do której godziny trwa doba hotelowa ?

Doba hotelowa trwa u nas od godziny 11:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

Czy jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji ?

Jeśli odwołanie rezerwacji nie nastąpi zbyt późno, czyli dwie doby przed terminem jej realizacji to możemy, w sytuacji zablokowania nam pokoi i wskutek tego narażenia nas na zbyt duże straty w postaci utraconych korzyści, żądać rekompensaty w wysokości połowy kwoty ceny zarezerwowanych pokoi.

Czy istnieje możliwość dokonywania przedwczesnych rezerwacji ?

Istnieje taka możliwość z tym, że zaraz po zaksięgowaniu przez nas co najmniej połowy ceny zamierzonej rezerwacji w celu jej zabezpieczenia.

Jak wygląda płatność za pokoje ?

Płaci się bezpośrednio u nas w gotówce albo kartą na miejscu, w momencie przybycia, przed odebraniem kluczyków do pokoju/pokoi. Nie oferujemy możliwości realizacji płatności poprzez booking, z którym współpracujemy, poprzez dokonywanie ich bezpośrednio serwisowi. Nie przyjmujemy też płatności poprzez blokowanie kwoty ceny za rezerwację na kartach kredytowych.

Czy parking jest płatny oraz strzeżony ?

Parking hotelowy jest bezpłatny oraz niestrzeżony, ale brama wjazdowa obiektu jest na noc przymykana przy zachowaniu możliwości swobodnego wjazdu i wyjazdu naszych gości hotelowych. W przyszłości zamierzamy zainstalować system monitoringu, w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa.

Czy istnieje możliwość przechowania rowerów lub motocykli ?

W tym celu umożliwiamy naszym gościom przechowanie ich rowerów lub motocykli w naszym garażu.

Jak można u was dokonać rezerwacji ?

Rezerwacji można dokonać u nas telefonicznie bądź mailowo, albo poprzez serwis www.booking.com

Jak wygląda kwestia ponoszenia odpowiedzialności za porzucony, zagubiony bagaż gości hotelowych ?

Zgodnie z przepisami cywilnoprawnymi dotyczącymi odpowiedzialności hotelu nie ponosimy odpowiedzialności za bagaż pozostawiony bez nadzoru poza budynkiem hotelowym, w miejscu do tego nieprzeznaczonym lub poza pokojem hotelowym.