f.a.q.

ODER HÄUFIG GESTELLTE FRAGEN UND ANTWORTEN

Bei unserer täglichen Arbeit stellen sich verschiedenste Fragestellungen. Die Sammlung der am häufigsten gestellten Fragen zusammen mit ihren Antworten finden Sie unten.

ALLGEMEINES

Od kiedy działa zajazd ?

Nasza restauracja została otwarta 20.12.1992 roku i działa nieprzerwanie po dziś dzień, a od 2003 roku dołączyliśmy do naszej działalności możliwość noclegu poprzez budowę dwupiętrowego budynku, w którym mieści się 12 dużych i przestronnych pokoi z własnymi łazienkami.

Od której, do której godziny czynny jest obiekt ?

Jesteśmy czynni codziennie, z wyłączeniem Świąt Bożenarodzeniowych i Sylwestra, w godzinach od 7:30 do 21:00 (godziny otwarcia mogą jednak ulec zmianie w zależności o sytuacji pandemicznej w kraju).

Jak można do was dojechać ?

Nasz zajazd znajduje się w Kliniskach Wielkich, przy ul. Kolejowej 2, tuż przy wjeździe do pierwszej ulicy miejscowości z prawej strony, przy drodze wjazdowej do miejscowości, od zjazdu z trasy szybkiego ruchu S3 na odcinku Rurka – Rzęśnica. Kliknij tu aby zobaczyć jak do nas można dojechać.


Co oferuje wasza lokalizacja ?

Od nas jest blisko do Lotniska Szczecin – Goleniów – 30 min. jazdy samochodem, do parków przemysłowych w Goleniowie i w Szczecinie Załom – Dąbie – 20 min. jazdy samochodem, do centrum Szczecina – 25 min. jazdy samochodem. Niedaleko od naszej miejscowości znajdują się urokliwe miejscowości z dostępem do plaży i portów jachtowych przy Jeziorze Dąbskim oraz Zalewie Szczecińskim Lubczyna i czarna Łąka oddalona ok. 10 km i Stepnica oddalona ok. 30 km.

Trasa od nas do miejscowości nadmorskich wynosi niespełna 100 km, a do granicy polsko – niemieckiej – 40 km. Nasze okolice są otoczone lasami Puszczy Bukowej, które oferują liczne piesze szlaki turystyczne oraz rowerowe, a na okolicznych rzekach organizowane są spływy kajakowe. W naszej okolicy znajdują się stadniny koni, które organizują wypady konne oraz największa strzelnica w powiecie, która oferuje ćwiczenia strzeleckie w otwartym terenie oraz liczne atrakcje związane z aktywnościami myśliwskimi, we współpracy z nadleśnictwem, kołami myśliwskimi i urokliwie położonymi domami myśliwskimi, będącymi do wynajęcia.

Dla kogo jest wasza oferta usług gastronomicznych i noclegowych najkorzystniejsza ?

Nasza oferta jest skierowana przede wszystkim do przejezdnych turystów, szukających odpoczynku w podróży oraz pracowników kontraktowych lub będących w delegacjach służbowych dla okolicznych firm i zakładów.

Restaurant

Jaką kuchnię oferuje restauracja ?

Nasza restauracja jest wszechstronna co do oferowanych dań. Wprowadzamy często dania sporządzane z sezonowo uzależnionych, okolicznych produktów. Jest to kuchnia domowa, tradycyjna – polska, ale i europejska, gdyż oprócz naszych flagowych dań, jak: Golonka z wody albo z rusztu, z zasmażaną kapustą i ziemniakami puree albo z wody, żurek staropolski z pieczywem posmarowanym domowej roboty smalcem ze skwarkami, domowe gołąbki, zrazy wołowe, sezonowe szparagi, stek z polędwicy wołowej z firmową sałatką „Broadway”, pyszny De volaille z rozpływającym się masłem bądź serem w środku, polecamy w naszym menu także takie dania jak, placek po węgiersku, gulasz z kaszą jęczmienną albo gryczaną, zupę gulaszową, Beuf Strogonoff, spaghetti bolognesse i wiele innych.

Jak kształtowane są ceny w waszym menu ?

Staramy się kształtować ceny konkurencyjne względem okolicznej gastronomii, ale i adekwatnie w stosunku do jakości. Jesteśmy przekonani, że nasz klient będzie usatysfakcjonowany po wypróbowaniu naszej kuchni i po jakościowym porównaniu naszych cen do oferowanych przez nas produktów oraz do konkurencyjnych przybytków. Jesteśmy przede wszystkim zadowoleni z faktu wieloletniego zadowolenia naszych klientów co do świeżości naszych dań, jak i ich ilości w zamian za oferowaną cenę.

Czy jest możliwość dopasowania potraw składnikowo do alergików ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi każda działalność gastronomiczna jest zobowiązana informować w swojej karcie dań o zawartych w jej daniach alergenach. Jesteśmy także otwarci na sugestie naszych gości, aby dopasować potrawy odpowiednio do ich preferencji żywieniowych.

Czy dozwolone są zwierzęta w restauracji ?

Nie mamy nic przeciwko wprowadzaniu zwierząt do naszej restauracji, prosimy jednak właścicieli o zachowanie czystości swoich pupili w lokalu, w trakcie ich pobytu. Służymy zawsze wodą pitną dla zwierzaków.

Czy wejście do restauracji jest dopasowane do ludzi niepełnosprawnych ?

Chwilowo schody wejściowe restauracji nie są dopasowane do wózków inwalidzkich. Są jednak umieszczone przy nich poręcze wspomagające wejście po nich, a my służymy zawsze pomocą. Przy planowanym remoncie restauracji zamierzamy schody dla potrzeb osób niepełnosprawnych zmodernizować.

Czy parking do restauracji jest strzeżony ?

Parking restauracyjny nie jest strzeżony jednak brama wjazdowa obiektu jest na noc przymykana, a w przyszłości zamierzamy dla dodatkowego bezpieczeństwa zainstalować monitoring na terenie obiektu.

Jak wygląda płatność w restauracji ?

Przyjmujemy płatność gotówką lub kartą.

hotel

Jakimi pokojami dysponujecie ?

Oferujemy 11 dużych (ok 30 m kw.) i przestronnych pokoi oraz 1 większy apartament (ok 40 m kw.), w tym 5 pokoi dwuosobowych z jednym podwójnym łóżkiem, 4 pokoje trzyosobowe z łóżkami pojedynczymi i 2 pokoje dwuosobowe z łóżkami pojedynczymi. Wszystkie pokoje mają dostęp do internetu oraz własne duże łazienki z prysznicem. Pokoje dysponują TV naziemnym oraz satelitarnym, w przyszłości zamierzamy umieścić w nich lodówki. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie umieściliśmy w pokojach czajników, w tym celu prosimy kierować się po przegotowaną wodę do restauracji.

Jakie są ceny pokoi ?

Wszystkie pokoje dwuosobowe kosztują 180 zł, pokoje trzyosobowe 220 zł, a apartament 240 zł.

Ile wynosi cena za pobyt dziecka ?

Pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny, a dzieci powyżej tego wieku liczony jest jak od dorosłej osoby.

Czy przyzwalacie na pobyt zwierząt w hotelu i czy jest on płatny ?

Pobyt zwierząt jest u nas dozwolony oraz płatny w wysokości 18 zł od pupila z tym, że koszty ewentualnych szkód wyrządzonych przez zwierzę ponosi jego właściciel.

Czy jest możliwość dostawienia dodatkowego łóżka dla osoby dorosłej lub małego dziecka ?

Dysponujemy możliwością dostawienia dodatkowego rozkładanego łóżka dla osoby dorosłej oraz łóżeczka dla małego dziecka. Koszt dodatkowego łóżka dla osoby dorosłej wynosi 50 zł za noc, a dostawienie rozkładanego łóżeczka dziecięcego jest bezpłatne.

Od której, do której godziny trwa doba hotelowa ?

Doba hotelowa trwa u nas od godziny 11:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

Czy jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji ?

Jeśli odwołanie rezerwacji nie nastąpi zbyt późno, czyli dwie doby przed terminem jej realizacji to możemy, w sytuacji zablokowania nam pokoi i wskutek tego narażenia nas na zbyt duże straty w postaci utraconych korzyści, żądać rekompensaty w wysokości połowy kwoty ceny zarezerwowanych pokoi.

Czy istnieje możliwość dokonywania przedwczesnych rezerwacji ?

Istnieje taka możliwość z tym, że zaraz po zaksięgowaniu przez nas co najmniej połowy ceny zamierzonej rezerwacji w celu jej zabezpieczenia.

Jak wygląda płatność za pokoje ?

Płaci się bezpośrednio u nas w gotówce albo kartą na miejscu, w momencie przybycia, przed odebraniem kluczyków do pokoju/pokoi. Nie oferujemy możliwości realizacji płatności poprzez booking, z którym współpracujemy, poprzez dokonywanie ich bezpośrednio serwisowi. Nie przyjmujemy też płatności poprzez blokowanie kwoty ceny za rezerwację na kartach kredytowych.

Czy parking jest płatny oraz strzeżony ?

Parking hotelowy jest bezpłatny oraz niestrzeżony, ale brama wjazdowa obiektu jest na noc przymykana przy zachowaniu możliwości swobodnego wjazdu i wyjazdu naszych gości hotelowych. W przyszłości zamierzamy zainstalować system monitoringu, w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa.

Czy istnieje możliwość przechowania rowerów lub motocykli ?

W tym celu umożliwiamy naszym gościom przechowanie ich rowerów lub motocykli w naszym garażu.

Jak można u was dokonać rezerwacji ?

Rezerwacji można dokonać u nas telefonicznie bądź mailowo, albo poprzez serwis www.booking.com

Jak wygląda kwestia ponoszenia odpowiedzialności za porzucony, zagubiony bagaż gości hotelowych ?

Zgodnie z przepisami cywilnoprawnymi dotyczącymi odpowiedzialności hotelu nie ponosimy odpowiedzialności za bagaż pozostawiony bez nadzoru poza budynkiem hotelowym, w miejscu do tego nieprzeznaczonym lub poza pokojem hotelowym.